Holiday

I förrgår fick jag en jätte fin kofta på posten dock hatar jag när koftorna är i fel längd hellre längre än kort. Så idag gjorde jag som jag berättade om för ett tag sedan och la den koftan i balsamvatten. Så nu har den blivit lite längre. Längtar tills den har torkat ordentligt så att jag får testa den.

Samtidigt som jag satt och väntade på att den koftan skulle torka så kom jag på att jag äger en jätte fin lusekofta som min mormor stickade åt mig när jag var 10-12 år gammal.
Så nu har jag plockat fram den och den passar fortfarande ;) Det enda som felar är längden på armarna. Så därför ska jag testa att lägga den i balsamvatten också.

Vill ni se det tidigare tipset om balsamvatten och stickade plagg? Klicka HÄR.




Lite kort i ärmarna som sagt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback