Julklappsrim och varm choklad.

Juldagen, en av mina favorit dagar på hela året {julafton & födelsedagen är fortfarande  högre upp på listan}. Vaknade lite innan 10 och kom ned till en mumsig frukost. Varm choklad och lite julmat. Brukar ni äta julmat som frukost dagen efter?
Julskinkssmörgås är ju förbaskat smaskigt ;)

Det var planerat att jag skulle till sveg en sväng och träffa tjej-gänget men igår på kvällen började det svullna i halsen och idag har jag ont som satan. Självklart.
Hade velat träffa Luz och hennes karl J men de skulle till sveg så tidigt och jag vill helst inte åka dit och smitta mina vänner.
Så om vi inte hinner ses innan hon åker ner till malmö igen så får jag väll skicka hennes födelsedagspresent på posten. Saknar både henne och Diana så mkt.
Pratade en sväng med Diana igår på natten, och jag kan inte bli annat än otroligt glad för att jag har mina älskade vänner och min familj ♥ . Lyckligast i världen? En av dem iallafall. Hon hade också fått bra och användbara klappar och kikade på Änglagård.

Nu kikar jag på "Ingen rövare finns i skogen" och sedan ska jag nog kika på "Änglagård" {Hade sådan tur att den visades idag, blev sugen att se den efter jag pratat med D}. Ser fram emot att se den 3:e filmen om Änglagård så nu får man kika på de tidigare filmerna först för att friska upp minnet.

I nästa inlägg kommer en bildbomb från gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback