Lite smått stressad?

Hur kunde det bli så här? Jag började köpa julklappar i juli (Yes, hittar man ngt så köper man det!) och nu har jag jobbat och varit oplanerad så jag sitter och väntar på en julklapp som jag HOPPAS hinner komma och sedan intalar jag mig att jag har måååånga dagar på mig att köpa en sista julklapp, men se där.. jag jobbar denna veckan fram till jul (bara imorgon kvar) och det innebär att jag inte hinner åka någonstans och köpa det som jag ska.. tyyypiskt. Men som tur är kom min underbara mor på att jag hinner skynda mig ner på byn imorgon innan allt hinner stänga. Hatar att vara ute i sista minuten, asbolut när man känt sig stolt för att man började redan på sommaren?

Nu ska jag skriva rimm på mina paket. (jag och syster har det som tradition nu mera) och slå in de sista.. lägga mig och sova och sedan jobba sista dagen innan julafton, wonderbar!!!
Älska, älska, älska julen!

Brukar ni skriva rimm på era paket?? Jag tycker att det är så mysigt men blir smått stressad när man inte kommer på dem. För man kan ju inte skriva avslöjande rimm men de får heller inte vara om något helt annat.. skit svårt helt enkelt.

Har hållit mig borta från datorn ett par dagar och det har känts skönt så jag kommer nog vara tyst ett tag till.
Fokusera på julen helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback