Min underbara julafton

Vilken underbar dag! Visserligen har det varit -35 / -33 grader hela dagen men det har varit underbart iallafall. Vi har städat undan lite, och jag har äntligen fått vara med och dukat bordet (viktig detalj för mig) och sedan har vi myst i soffan, ätit god mat och smuttat på några glas rött. Mums.

Jag är ganska rörd idag.. Helt salig av alla de vackra och välbehövda sakerna som jag fått av min underbara familj.
Mina absoluta favoriter är en ny DVD (som jag skrev att jag ville ha för någon vecka sedan), en pälsmössa och en onepiece som vi ska byta mot ett par skor ;) {jag hade redan köpt en onepice, för länge sedan. så vi byter den mot ett par skor.. hrm.. jag tänker mig ett par stövlar ;) kanske fodrade?...}
Sedan fick jag en bra tekanna av mormor som jag önskat mig <3 Det är mina favoriter, sedan sponsrade mamma mig med en peng så jag kan spara ihop till en systemkamera eller en bättre kompakt kamera. {Lutar dock mot en systemis så man får kämpa lite}


Fick ni de ni önskat er? vad var er favorit?



Jag fick en favorit mössa!! Jag ville köpa en sådan ifjol, men jag ville inte ha en lika som alla andra, vilket betydde att det inte blev en sådan mössa för min del. Men sedan när jag och mamsen var i Ösd så såg jag denna med min "begär-blick"/"röntgen-blick" och jag var kär. Det speciella med denna mössan är att den har pälsbollar dinglandes. Yeey!

Jag sitter med den konstant.. love love love!

Fler bilder från dagen kommer imorgon

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Åh jag önskar att jag också fick en onepiece, men jag fick en dammsugare ist :P haha!



Svar: Tack så mycket! Det var underbart :)

Jag hoppas detsamma för din del <3

2010-12-25 | 00:49:39
http://molkan.se
Molly - MOLKAN.SE

Svar. Nae jag vet :) Skitbra julklappar även att pappa alltid säger "det blir inte så mycket klappar i år" :P Haha.



Så bra :)

Hoppas du får en god fortsättning på året, det lilla som är kvar.

2010-12-25 | 10:57:56
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback