Pokipsy

Tyst har det varit, jag har inte haft någon lust att ösa ur mig allt som snurrat runt i huvudet. Drömmer jobbiga drömmar som gör att jag vaknar tröttare än när jag gick och la mig. Mardrömmar som får mig att kallsvettas och det är helt enkelt riktigt jobbigt just nu..

Istället för att sitta framför datorn och erkänna alla känslor och tankar så har jag donat med rummet så nu är det så gott som klart.
Alla hyllor är uppsatta och det är någorlunda rent. Jag känner mig ganska klar. Det enda som saknas är alla tavlor på väggarna.. Men de kan man pyssla med lite senare.
Nu känns det klart.. så nu är det bara att städa upp resterande huset med den röra jag ställt till med.. hrm..

Ally McBeal lättar upp min vardag just nu.. Pokipsy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback