Skottat snö

Idag vaknade jag på grund av mardrömmar igen, när ska det sluta? Lika bra att jag plockar ner min drömfångare då den inte verkar fungera som förr?
Efter en värmande kopp the på morgonen så beslöt jag mig för att gå ut i värmen (6 minusgrader är nästan varmt för att vara här) och skotta upp snö runt huset.

Sedan var jag till S en sväng för att returnera en jeans-skjorta till h&m. Den skjortan motsvarade verkligen INTE mina förväntningar då själva slitningarna/blekningen var inte enhetligt utan det var gjort fläckvis. Den var alltså prickig.. skit fult. Urk.
Men nu är jag hemma igen och njuter av synen av julgranen och ska nog göra en sats med deg och baka himmelsbröd.. eller ngn annan typ av matbröd kanske?

Jag älskar mitt vita vinterland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback