Alla ♥ns dag

A day for all my loved ones.

Ja jag kan ju inte påstå att jag har visat det så bra idag då jag har jobbat mellan 8-17 och haft en skit stressig dag. Trodde aldrig att ALLA skulle anlända nästan samtidigt så att kön till incheckningen skulle gå ut i entren (så gott som) och det värsta är väll att de flesta familjer står tillsammans i kön trots att det endast behövs en som checkar in. Visserligen borde det ha gått snabbt att beta av de cirka 300 ankomster som väntades isådana fall, men kön bara byggdes på. Så det var fullt upp hela dagen och har inte haft tid att visa hur mkt jag gillar de personer i min närhet. Men fick en stor kram av Em på jobbet och den värmde ;)

Vid 17 kände jag hur musten gick ur mig och jag återvände tacksamt till bilen för hemfärd. Men jag måste erkänna att jag känner mig som ett monster varje gång jag går tidigare (trots att det är skrivet i mitt schema) när jag ser hur mkt det är kvar att göra. Och jag skulle verkligen vilja stanna kvar och hjälpa de som stod i kö. Men jag hoppas att de alla blev nöjda och glada.





Hittade en rolig sak på både Saras och Amandas sida där man kunde skicka en mysig kärlekslåt ♥ till sin älskling som blev mer personlig. Väldigt sött och SJÄLVKLART vill jag skicka en likadan till min älskling ♥.

Har du någon som du vill skicka en speciell sång till? Gå in här och följ stegen och give som love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback