Femte Februari

3 dagar kvar till min dag, det börjar närma sig.

De senaste dagarna har jag fått flera kallduschar, vilket gör att jag går i snooze läge och blir otroligt trött. Dagen på jobbet innebar en stor utskällning för något inte jag hade något med att göra och trots att jag försökte lösa det. Sådana utskällningar gör mig förbannad och jag som aldrig blir förbannad. Dagen fortsatte gå utför och vid stägning hade jag ingen energi att försöka ordna några saker som borde ha blivit ordnade. Em måste ha haft en otroligt givande dag idag.. med en zombie som abetskamrat. Sorry.

När jag kom hem fick jag en god middag men därefter drog jag mig tillbaka till mitt rum, lyssnade på ljudbok tills jag somnade vid 19. Sov cirka 1 ½ timme, sedan vaknade jag med ett ryck. Jag drömde precis att jag blev jagad i en gränd av en skummis och när jag inte kunde fly så sparkade han mig på halsen. Dock drömde jag att T, vaktisen på jobbet, var på väg dit, så jag visste att jag skulle bli räddad. Med hjärtat dunkande i bröstet i 110 km/h gick jag ner till mor för att veta att det inte var verklighet.
Ringde dessutom Em då mycket av det jag drömde innan gränden gällde vårt jobb och det var så verkligt att jag fick panik.

Nu har jag skrivit ur mig allt, så nu ska jag försöka lugna ner mig och somna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback