Mogen?

Ja faktiskt.
Jag är tjugotre (strange?) år och har nu startat mitt tjogotredje år med att vara lite duktig. När jag fyllde år skrev jag att jag hämtat ut ett paket som jag beställt från Ellos, nämligen 2 kingsize påslakan. (de som är suuuperduper stora)

Minns ni bilden av de påslakanen som jag ville ha med "hotell känsla"? Jag berättade för J att jag verkligen ville ha sådana påslakan till vår lägenhet. Och ibland älskar jag när J säger "ja de är du som sköter det i vårat förhållande".
Ibland blir man ganska mupp på sådana kommentarer när man behöver råd, men nu tog jag tillfället i akt och gav mig f*n på att beställa dem. Dock märkte jag att de blev ganska dyrt om man skulle ta två påslakan och örngott då bara örngotten låg runt hundralappen styck. Så jag smög in på deras 'outlet' som de har och hittade påslakanen i kingsize, till MYCKET billigare pris.. så jag köpte endast två kingsize-påslakan..

Och här kommer det fiffiga:

Jag klippte ett 'normalt' påslakan per kingsize påslakan och kunde därav göra 6 st örngott på de resterande tygbitarna. Det ni. På detta tjänade jag och J cirka 200-300 kr. Fiffigt va?




Om man kan tjäna några kronor så ska man göra det.. nu vill jag dock skaffa överkast och en dammsugare med vatten i så att inte lägenheten blïr så dammig. Både jag och J går runt och snörvlar mest hela tiden och jag tror att dammpartiklarna är boven i det dramat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback