My ♥ belongs to U

I måndags (femtonde februari) hade J förberett min hemkomst med en fin middag och present. Han hade dessutom städat undan och allt var i full gång. Jag kan inte beskriva hur underbart det känns att komma hem till honom. Jag trivs med att bo hemma hos mor såklart men att komma hem till min J och vår lägenhet är helt enkelt underbart.
Det var en "alla 'ns dag" present som väntade och det var en otroligt uppskattad present, en Odd molly dusch creme - "my body loves me" heter den. Den luktade otroligt gott och jag antar att tanten i affären blev väldigt glad när hon fick sälja en sådan produkt, och jag blev otroligt glad att jag fick en sådan produkt. Så jag klagar inte ^^.
(försökte ta en bild på presenten men det gick inte som jag tänkt)

Min present till J skulle vara en middag ute, men J var inte så hajj på att ut och äta den fjortonde så därför har han ett val att göra: antingen betalar jag skorna som han (läs jag) beställde på H&M, eller så åker vi till Ösd och spenderar en (eller två?) nätter på Clarions hotell och myser på bio osv.  Men det återstår att se vad han väljer. Jag vill skämma bort honom lite, men de är så svårt att skämma bort honom.. man vet aldrig riktigt vad han vill ha.

I Love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback