Tolfte februari

Ja jag vet, jag är otrolig lat då jag endast går in och kontrollerar så att jag inte har missat något hos mig eller hos någon annan. Därför har jag inte skrivit på ett tag... jag har haft semester ;)



8 Februari (min dag) spenderades först i lägenheten med J♥ vid 13 tiden kom Linkan förbi och meddelade att han kunde vara kvällens chaufför, Yippey. Därefter åkte vi till ica och hämtade ut paket, ett paket som jag beställt från Ellos och J's födelsedags present till mig ^^.

När jag fått öppna mitt paket så åkte vi vidare till mor då vi skulle fika med mormor och hennes Per. Vid halv 4 tiden så åkte dem vidare och vi startade en omgång med sällskapsspelet "Backpacker" och det slutade med att J vann.. morr..
Middagen blev som jag hoppats och önskat, baya beef, så det var riktigt mysigt, nomnom. Självklart försökte vi spela "backpacker" igen och denna gång i lag (jag och Em i ett lag, grabbarna i det andra) och självklart vann J och Linkan igen.. grr Men jag var glad ändå, jag fick tre champange flaskor av mams så jag satt och myste i mitt lilla glädjerus av champange bubblor... Mmmmmmmm!

Efter en tur upp på björnrike till Ems och sedan till huset så åkte vi på husky och spelade en omgång bowling.. Gissa vem som förlorade totalt: Jooooo jaaag! Jätte irriterande!

Men som tur var fick jag en liten födelsedags brownie av Em och Anna, jätte gulligt! De hade till och med ljus på brownien och sjöng för mig. Mys pluttar!

Jag hade en underbar födelsedag! TACK!

Mina presenter:

» Money (till shopping och personlig almanacka)
» Spargris innehållande Money
» Liten söt knallrosa extern hårddisk
» Dataväskan
» Presentkort till shopping
» Champange (mums!)

Jag tror att det var det? Och det var mer än vad jag någonsin kunnat drömma om att få. Jag ska börja tjata mer om saker jag vill ha här på bloggen, det ger utdelning ^^.
Är fortfarande i ett glädje rus!



Två av sakerna jag fick ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback