Tss!

Nästan lite skrattretande så här på slutet av dagen. Jag vet inte hur folk tänker. Om man planerat att åka någonstans själv först så kan man väll för fan inte bli pissed off om jag säger att jag känner mig kass och inte orkar följa? Jag menar de är ju bara att gå tillbaka till plan A? För om de nu var så viktigt så kanske man skulle ha frågat först hur någon annan mår, och varför? Än att låta spydig och förbannad? Nja.. de kanske bara är jag som tänker så?
Men jag blir förbannad, de måste jag erkänna.



Nu ska jag sätta mig och klura lite med en design.. eller rättare sagt till två. Min gillade jag inte riktigt som ni kanske har märkt då jag inte fortsatte med den.

Back to my plan A: njuta av dagen med lite klurande och ljudbok.

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Hehe routrar är bra och ha :D iaf om de är nya haha pappas är stenåldersrouter!



Nej, tacka vet jag eltandborsten, annars hade de nog varit värre med tandsten och hål faktiskt. Man kommer åt jättebra med dom :)



Det lovar jag :) hoppas verkligen den är grym!

Kramis

2010-02-28 | 22:19:54
http://candis.se
Helena

Du har helt rätt vännen, jag instämmer helt me dej. Att sätta sej in i en annans situation kan väl ändå inte va så jäkla svårt... men folk du vet. PUSSSSS min kolaböna!!! :)

2010-03-01 | 13:16:18
http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback