Var det den Femte?

Nej de är den 6:e idag!
Dagen har gått förbaskat segt, jag har varit helt vimsig, trodde att jag skulle vara utvilad då jag somnade första gången vid 19 tiden igår, men icke, när jag kollade mig själv i spegeln i morse så vad ögonen så blodsprängda så jag höll på att stoppa huvudet i sopkorgen.
Hur kunde det bli så? Jag som försökte vara utvilad för en gångs skull.

Dagen har bestått av många skratt med Marie och jag blev bjuden på stugfest för andra dagen på rad men nekade som vanligt. Vill helt enkelt inte även om många som jobbade i området skulle dit.

Han: "Ända sättet att du slipper är antingen att du ska åka och hälsa på din farfar eller ha myskväll med din pojkvän"
Jag: "Okej då ska jag ha myskväll med min pojkvän"

Men jag måste ge killen en eloge, han var otroligt trevlig och utåtriktad och var otroligt rolig, men kände verkligen inte för att gå ut, och önskar verkligen att jag skulle ha en myskväll med min pojkvän, saknar honom ♥ Men som tur är så ska jag åka hem till honom imorgon och spendera största delen av min dag med honom i lägenheten, min J.
Jag fick ha en myskväll med min mor, svärmor och svägerska istället och jag skrattade så jag nästan grät med alla historier. Min fantasi + deras berättelser var ett perfekt skratt piller.

Nä nu ska jag sova.. lyssna på min Harry potter ljudbok och sedan slumra lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback