Är det ett skämt?

Heidi Montag har gjort det igen. 10 skönhetsoperationer under en dag vilket resulterade en stor belastning på kroppen och hon var nära på att stryka med.
Hur kan en så ung vacker tjej försöka ändra sitt yttre så pass? 10 operationer? Snart kommer hon se ut som den männsikan som mest liknar en katt i anstiktet på grund av alla operationer.
Det är patetiskt!
Okej att man opererar näsan, okej att man opererar brösten så de blir mindre eller större, men att ändra sitt ansikte så att man inte kan le och ser mer ut som en staty blir lite väl mycket. Det fanns flera bilder på henne som blivit taget efter operationen och hon var inte den Heidi som hon var förr, den glada Heidi. Hon såg ut som en staty, en sval och kall staty. Jag har aldrig gillat Heidi, men jag trodde att hon bara spelade blåst. Men nu har jag ändrat min uppfattning!
Hon var vacker som hon var, men först kom bröstförstoringen och sedan ännu en.. och då gjorde hon en paket lösning! Gaah, gör något som får dig att må bra! Utsidan är inte allt.




Fler bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback