Fartfylld

Dagen började med att jag med panik i kroppen vaknade och trodde att J hade försovit sig. Som tur var hade han kommit upp i tid till bussen och det var jag som hade vägrat vakna. Tur att inte jag behövde göra något speciellt idag.
Jag har varit väldigt slut den senaste veckan och jag kan inte beskriva hur skönt det var att somna i vår säng och ha J bredvid mig. Sover otroligt bra här och jag vaknade utvilad och klev upp 8.

Idag har jag tvättat 3 maskiner tvätt (3 får vänta tills imorgon) och sedan fick jag tillbaka min älskade bil som varit borta i två månader på grund av en ung idiot backade rakt in i mig i fullfart och sedan smet! Men nu känns allt bra igen när jag har fått hem min underbara bil.

Jag har handlat lite småsaker så som tvättmedel osv men jag har även bakat bröd.
Otroligt gott bröd dessutom om man får säga det själv.

Ska skriva ett inlägg nu med bilder hur man bakar brödet.

Ska försöka hitta på en ny spännande design men känner mig ganska uppgiven, vill lära mig photoshop först, men jag lyckas göra det mesta i mitt program men jag känner att PSE har fler möjligheter, dock förstår jag mig inte på PS överhuvudtaget och dessutom finns de inte så många tutorials så jag kan lära mig.. aja vi får se om jag kommer på något roligt.

Längtar tills min J kommer hem ikväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback