Funderar

Funderar en massa ikväll känner jag, jag ifrågasätter och konstaterar. Dock har jag alla konversationer med mig själv, tyst för mig själv. Börjar nog bli trött. Känner att det är så mkt jag vill dela med mig av men jag glömmer bort det och börjar på nya funderingar. Jag har kommit på vad jag vill göra för design, men den är för sommrig för stunden och jag känner att jag måste vänta med den. Jag ska dock börja klura lite på den och göra en som passar årstiden eller ja, den kommer vara mer neutral. Känner dock att jag är väldigt less på blogg.se's upplägg  på startsidan och att det laggar otroligt mkt. Oftast på kvällstid då de flesta har tid att sätta sig här.. och självklart så är inte jag bättre. Men de börjar likna när man var medlem i Lunar och hade stora problem att komma in då de hade för stort tryck med förmånga medlemmar. Och jag har dessutom för mig att det var en åldersgräns här? Men det kan vara mitt minne som spökar.
Känner också att de är ganska frustrerande att de bloggar som är "mest aktiva" som syns först och inte mest besökta tillexempel på första sidan, vem som helst kan ju sitta ooch skriva "hej" i 75 inlägg för att få sina 5 minuter i rampljuset där, borde det inte vara lite mer seriösa bloggar som framhävs? Jag ser inte mig själv som en av dessa som jag vill lyfta fram, absolut inte, jag är alldeles för lat och i min egna värld för att överhuvudtaget klassas som aktiv, men jag känner att designbloggar, fotobloggar, modebloggar och dyl borde få mer plats än fjortisbloggar?

Nåväl jag är lite trött och tjurig, jag känner bara att de som förtjänar att synas hamnar i skymundan? Men de är kanske bara jag som tycker det.

Notis: de här var inte direkt de jag har suttit och funderat på dessutom, så här funkar min hjärna, jag hoppar bara runt.. skulle skriva om en garderobsrensning? Se hur tankegångarna kan gå ibland. Haha

Dock har jag en video som kan höja stämningen en kväll som denna.




Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

Haha söt unge :D



SV. :) tack sötis.

Nej vi fattade inte de heller, eller iaf ha EN körbana öppen. Att stänga av hela den filen måste varit de mest puckade någonsin :P de är ju som gjort för kaos haha.

Kön var ca 1 mil lång minst åt båda hållen. De var helt sjukt och sen när de kom loss så fastnade någon ny och de stannade igen.

Hehe bajshyllan är typ standard om jag förstått det rätt :P typ analysera-bajset hahahahhaa. Nej de är helt sjukt, tycker den är riktigt vidrig.

Hihi ingen fara att de blir långt, ibland är de skönt och få läsa en lång kommentar och inte bara "fin blogg" :D sköt om dig, kramar från ett varmt österrike(4 plus)

2010-01-17 | 13:52:43
http://candis.se
Syster

Ha ha vilken rolig video... du gjorde helt klart min kväll med den, är otroligt uttråkad ikväll! Puss

2010-01-19 | 21:44:24
http://vidabuena.blogg.se/
jc

Sv: Nej de har tyvär inte filmat klart alla filmerna, bara twilight new moon och eclipse. BD ska de förhoppningsvis börja filma hösten 2010! Tack, din blogg var jätte fin den också! :D

2010-01-19 | 22:56:26
http://worldoftwilight.blogg.se/
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Fick det tipset av en annan också :) tror jag ska ta och fixa en faktiskt. Tack :))

2010-01-20 | 13:38:23
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback