Lita lôn e kångro

Sitter på jobbet, tagit en liten paus. Känner mig helt slut i huvudet sedan igår och de problem som uppstod de tre sista timmarna av dagen. Pust och frust. Kändes verkligen inte som om jag hade någon lust att kliva upp idag och möta de problemen idag. Och försöka hitta lösningar. Men Marie var pigg på morgonen och hittade snabbt det som hade orsakat de största problemet och det var otroligt skönt att få det ur världen. Jag var alldeles för trött och less igår för att se det uppenbara.

Idag är det en ganska lugn dag än så länge (peppar peppar) så vi har hunnit med väldigt mycket och det känns otroligt bra. Tror jag ska städa lite nu på eftermiddagen, det blir så otroligt dammigt när man har en så öppen reception som vi har.

Otroligt sugen på att skutta in till shoppen och köpa en ny vinterjacka.. men som tur är har jag inte hittat en som jag vill ha.. där.. men hittat en på junkyard. Men den var i en förliten storlek.. hellst vill jag ha en M för då får man plats med stora tröjor under. Får iofs plats med de i min jacka nu också, men det är otroligt irriterande när fickorna gått sönder. Nej.. vill verkligen ha en ny.

Dessa hittade jag på junkis:




Bilder: Junkyard

Den lila kostade 3499 och fanns tyvärr endast i XS.
Den blå kostar 1999 och finns i M.. Men då skulle jag ju gärna vilja ha den lila såklart.

Varför vill man ha de dyraste för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback