Meen...of c!

Jaha... då fanns inte den snygga jackan på junkis längre! Vad irriterad jag bliiir! Varken den blå eller den lila. Kan någon säga mig varför? Är de bara för att jag äntligen hittade en jacka som JAG ville ha? Det känns riktigt irriterande måste jag säga! Nu när jag äntligen kommer få lön och allt.. när jag väl kan köpa den? Aja, irriterande.
Of course, but what can I say? It sucks.

Har kollat runt lite bara för att hitta en lika dan någon annanstans men hittade den inte, jag måste vara lite seg men men.. Men jag hittade dock en jävligt snygg vanlig jacka, en vår jacka.. Men hur ofta är de vår här liksom? Känns som om de antingen är höst eller vinter, aldrig vår eller sommar. Jo... en vecka max.. Men de senaste åren så har det kommit snö i maj/juni och det har varit skit kallt. Oftast har jag lyckats pricka in det så pass att jag kommit hem preciiis när de börjar bli kallt igen från mina utlandsresor. Haha.. Pest eller kolera?

Tänker dock inte lägga in en bild på den jackan eller skriva vart jag hittat den då jag vill hinna köpa den först så ingen kan snuva mig på konfekten ;)

Idag har jag varit till Marie, den bästa frissan som jag stött på, och fått öveflödet på huvudet nedtrimmat till en kaluffs. Haha.
Ni skulle bara se vilken hög det blev på golvet. Jag sa åt henne att hon fick göra som hon ville, att det skulle klippas upp men inte bli för kort och hon fick göra som hon ville med luggen. Och som vanligt gick jag därifrån med ett leende på läpparna. Ni ska bara veta vad lätt mitt huvud blev nu ;)




Vad tycker ni?

Nu har jag fringe eller bangs igen eller hur man nu vill säga.. en lugg iaf. Och hon gjorde den lite rundad och klippte till håret på sidorna så de ramar in lite mer. Jag gillar det.


Det jobbigaste är dock den lilla virveln jag har i pannan som gör att en liten del av luggen vill göra en "stig helmer" och stå givakt. Precis som om den lyssnar på en Queen låt..: "I want to break free.."




Sitter och planerar en ny design, de är därför min sida ser så tråkig ut just nu tyvärr.. Och jag har svårt för att fokusera på det i långa perioder.. började göra en ny design förut, men den ratade jag snabbt.. så nu sitter jag och skissar, slänger, suddar och gör om. Sedan måste jag hitta på koderna som får det att funka också... gaah!

Kommentarer
Luz

Jag sa ju att Marie är BÄST :)!!! Jag saknar att gå till henne. Fyyy FARAO va snygg du blev i håret, du passar JÄTTEBRA i den där frisyren :D:D:D. Åååååh, vill se på nära håll. Puss puss puss!!!

2010-01-14 | 09:08:02
http://luzzis.dinturiel.se
mor

ser snyggt ut gumman =)

2010-01-14 | 19:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback