Mjau?

Jobbat kvällspasset idag, och jag tror att det var den första dagen jag känt att jag inte hade något där att göra? Det var nästan inget att göra, det kändes riktigt onödigt att jobba 4 personer, så vid 2 tiden gick Marie hem, sedan vid 3 stack Eme. Jag och Maud var såklart de som dragit fel strå och fick stanna till klockan 20. Men ja, som sagt så fanns de inte så mkt att göra så M kollade på skidskytte och jag fixade med lite småsaker bara.

Imorgon efter jobbet ska jag hem till Eme och se hur hon bor i sin lilla personallänga och färga hennes hår, där efter så ska vi på Björnrikegården och käka. Hoppas bara att min lön kommer imorgon som det är sagt, annars får jag diska för jag hade inte ens 30 kr på kontot nu på eftermiddagen.. aj aj.

Leighton Meester har spelat in en låt med Cobra starship . good girls go bad.
Vill ni lyssna? Jag gillade den faktiskt.. lätt att sjunga med i ;)




Åh vill se en mysig film just nu, men jag måste sova om jag ska orka ta mig upp imorgon, och måste absolut samla kraft så jag orkar åka bräda på lördag, för det är de som står på min lista nu, med Eme.. Snutt


Kommentarer
mor

har du mer peng på mobilen?

2010-01-16 | 17:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback