My wish list

Okej nu börjar det närma sig min dag.. och jag börjar få frågor vad jag önskar mig.. så nu tänkte jag ge er lite tips.

 

 

Okej de här är några saker jag skulle vilja ha:

♥ Ett laptop stöd, älskar att ligga i sängen och pyssla med datorn, men vill inte att den ska bli dammig och bli förstörd, därför vill jag ha en det. Kostar cirka 150 kr på IKEA.

♥ En gymboll / pilatesbll, 75cm i diameter.. kostar cirka 300 kr.

♥ En ny datorväska från gina tricot.. 250 kr kostar den. VILL HA! (dock måste jag kontrollera måtten så min dator får plats i den?

♥ En extern hårddisk som endast behöver USB (alltså ingen ström kabel) Vore skönt att slippa kånka runt på min hårddisk hela tiden och försöka hitta strömuttag till den.

♥ Självklart önskar jag mig skor. Vill ha vad som helst i skoväg bara de är snygga. Har strl 37 i vanliga skor och 38 i stövlar ;)

♥ Jag önskar mig också en ny väska.. en vanlig väska, men en stor en, hatar små väskor.. de får inte plats något i dem och jag tappar bort dem..

Hm..

Önskar mig nog inte så mkt mer? Jag blir glad för allt! Skor, smycken, kläder, böcker, gärna laptopstödet och en extern hårddisk.. Men som sagt.. jag blir glad för allt. Varje gåva har väll en tanke bakom?


Kommentarer
Anonym

Ja snart är du ett år äldre :). Shit!!! Tiden går. Usch va jag saaaaknar dej! Hade velat fira dej men ja, här sitter man... puss gumman!

2010-01-21 | 13:11:20
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. :) de är riktigt skönt att ha lite kontroll på vilka som läser den faktiskt. Spy lite skit över puckon :P

Om du vill ha lösenord så lär du maila mig så får du det den vägen. Kramis

2010-01-21 | 14:43:06
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback