Besvikelse

Snacka om att vädret är en total besvikelse idag. Det stod på väder-siterna att det skulle vara jättefint väder idag, vid 10 tiden kikade solen fram och var framme i ca 1-2 timmar men sedan kom molnen och regnet. Segt, riktigt segt.

Nu har jag, J och Linkan grillat och käkat en brak middag. Göttans.. Måste ju ge dem en ordentlig måltid då de ska börja jobba redan inatt. Helt sjukt, J kom hem i torsdags och inatt ska han åka till ett ställe, jobba i några timmar och sedan åka direkt upp till Umeå. Jag fattar inte hur de orkar.. Men ja, de är ett jobb, de får pengar för det men ändå.

Jag börjar jobba på måndag, weeii!
5 härliga veckor, snacka om att jag ser fram emot det! Väntar spänt på att få höra något om de jobben jag sökt dock, så less på att bara gå runt hemma.. och det märks på mig. Jag är grinig och sur.. När man jobbar så är ledighet det enda man eftersträvar, men när man är "ledig" flera månader så är det inte så roligt längre. Ironiskt.

Hittade en sak som gjorde mig riktigt glad idag:



Gissa vad det är ;) och det är på väg hem till mig!! WEEEI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback