En tidig start

Halloj.
Varit vaken i 4 timmar nu.. börjar bli ganska grinig känner jag.

Solade med Maria hela dagen igår, hon var bakis och ville inte röra sig för mycket så vi satt ute på hennes gräsplätt hela dagen och så fort solen gick i moln så frös vi som satan. Haha.
Vi satt och delade på inte bara en, utan på 4 flaskor skumpa under dagen/kvällen. Sedan var det dags för oss att gå ner mot området och där träffade vi ännu fler som vi kände.
När gänget gick in på området så promenerade jag hem, jag har aldrig roligt om jag går in på området, och de är ganska skönt att slippa spendera pengar på det. Så jag sov innan det hann bli lördag och vaknade lite titt som tätt för att kontrollera om hjärtat hade kommit hem. Så nu har jag varit vaken sedan ♥ kom hem, kunde inte somna om den gången.. Typiskt.

Men funderar på att sätta på ett compeed plåster och ut och ta en promenad. Innan de blir för varmt ute och medan alla andra sover ;) (fått ett ordentligt skavsår när jag försökte gå in mina nya gympaskor..)'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback