Jäklar..

Sitter i valet och kvalet just nu, ska se vad som sägs. Men jag har ju velat skaffa en * så lääänge! Jag har snackat om det (visserligen för döva öron) men inte tagit tag i det.. Men nu känner jag att jag vill ta tag i det. Absolut om det blir tomma månader utan aktivitet igen för jag klarar inte av den här tristessen, jag vill ha något att sysselsätta mig med, lära mig saker, visa andra vad jag kan göra. Jag mår inte bra, och när jag inte mår bra skenar jag i vikt.. urk.. och vad leder det till? Jo jag mår inte bra.. ser ni ett mönster? Haha.
Hm.. men de är just det att jag inte vill satsa en massa pengar och bli lurad på dem heller.. fan också.

På tal om att skena i vikt så tror jag att chocken av att vara utan tobak & nikotin har lagt sig. När jag slutade snusa så brakade det till och vågen visade en siffra som jag inte sett på länge. Men nu har jag varit utan snus över en månad (helt, inte fuskat en enda gång!) Och vikten har kommit dit men börjar nu försvinna. Och tack gode gud för det. Men jag kämpar verkligen också, bara det att jag inte direkt vill visa någon annan det. Urk. Hatar att visa det.
Men som sagt, när vikten brakar till så mår jag inte bra och då är det inte mkt som lockar.

Usch skulle nog kunna skriva väldigt många saker just nu, känslor, besvikelser etc. Ska verkligen skaffa ett lösenord tror jag så jag får säga det jag vill och inte ge någon lösenordet så inte folk kan kasta mig framför vagnen och njuta när jag blir överkörd. (haha, de där blev kanske lite mörkt ;) )

Nä nu ska jag försöka komma på någon bra lösning på detta.. Det betyder helt enkelt att jag ska sova och skjuta upp ytterligare spekulationer tills imorgon. Tjoho ;)



Gammal bild (höstas) Good Night!

Kommentarer
Tsukii

bra jobbat hittills ju, fortsätt hålla dig från snuset! :D men vadär det du vill göra? ;O



sv: haha det där lär aldrig hända igen, inga fler söndriga sladdar här inte! :p



har faktiskt inte haft tid att ta mig dit :( blir förmodligen nästa vecka om jag ine åker bort >< har inte fått fler dumma utslag sen senast iaf^^

2010-07-21 | 23:50:51
http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback