Tävlingen avslutad! plånbok + överraskning

Härmed förklarar jag tävlingen avslutad.

Jag tycker att det var otroligt roligt att så många har varit med och tävlat om denna fina plånbok. Dock är det många av deltagarna som inte läst "tävlings reglerna".
Poängen med denna tävlingen var att man skulle skriva en motivering till varför man skulle vinna därför har jag läst igenom och skrivit upp de som jag fastnat för.

Av de 34 deltagarna så valde jag först ut 10 deltagare som skrivit bra motiveringar och sedan 5 favoriter:

Alisa
Katrin
Molly
Erika
Malin

Och av dessa 5 valde jag en vinnare:



Jag kommer starta en till tävling inom kort.. och då kommer det vara en total hemlighet vad vinsten blir, så håll ögonen öppna.

Jag vill tacka alla som varit med och tävlat och hoppas att ni försöker igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback