The winner takes it all

Fredag.

I skrivandets stund är det fortfarande Fredag. Jag tycker dock att det känns som en tisdag. Så ovan att vara ledig helger när jag jobbar (absolut under vintern) så att jag är ledig denna helgen känns ganska konstigt. Och det är riktigt segt att J inte ens är hemma denna helgen utan kommer komma hem nästa helg, och då jobbar jag för rulla muggar. typischt ;)

Idag slutade jag 18 och då betalade jag räkningar (och avslutade tävlingen) innan jag åkte till D. Vi skulle åka och handla mat, men båda var så lata så de blev micromat (haha, första gången sedan i vintras tror jag) Därefter har vi spenderat ca 4 timmar med ett hemligt projekt och så ordnade vi några extra blonda slingor i hennes hår. Hoppas verkligen de ser snyggt ut imorgon, för vi kämpade faktiskt.

Nu ska jag krypa till kojs, skulle gärna vilja utnyttja den fria frakten som elf har tills imorgon bitti, men har beställt saker från h&m som jag inväntar faktura på. Och innan den är betalad så tänker jag inte handla mer.. kanske.

Nä, sov så gott så synes vi imorgon. Då hoppas jag på att spendera dagen med Luzen.

Kommentarer
Lisen

Jag har röstat på din assnygga sko på nelly.



Gå gärna in opch rösta på min om du vill.



/Lisen



http://lisenlife.blogg.se



2010-07-31 | 07:40:07
http://lisenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback