Titta va' jag hitta

Detta påslakanset hittade jag på jobbet :D Jag visste att det fanns (då jag har bra koll på sortimentet vid det här laget) och sist jag kollade fanns det ca 10 set kvar, men idag fanns det bara 2 kvar och jag ville ha ett i mitt rum hemma hos mamma. Så det var bara att skynda sig att plocka med sig det till kassan.

På ena sidan är det rosor och på den andra sidan är det ränder, urgulligt. När man köper bäddtextil (?) brukar man säga att det ska vara högt trådantal för att få den bästa kvalitén, det är inte så högt på detta men mycket bättre än de tidigare set som jag köpt på jobbet. weei.
Ska nog köpa ett set till så jag har lite att byta emellan faktiskt.




Måste fula mig lite, haha.



Imorgon efter jobbet avslutar jag tävlingen, ska bli riktigt intressant. Jag har redan kollat deltagarnas bloggar och läst alla motiveringar men känner att jag måste göra det igen för att hitta den bästa motiveringen, och jag har skrivit upp alla som inte har läst "reglerna" tillräckligt så att det inte kan bli några ändringar på detta.
Jobbar till 18:00 imorgon, så efter det får vi veta vem som vinner den jätte söta plånboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback