Birsta City

Jag har nog bestämt mig nu, imorgon blir det en tur i min pärla till Sundsvall. Orkar inte sitta i lägenheten och bara gå och vänta och oroa mig längre, vill iväg och göra något roligt.
Och jag tänker åka själv.
Jag gillar att gå runt i affärer själv, tänka på lite saker samtidigt som man kollar på det som lockar. Mjo.. en affär är min fristad. Det är nog därför jag åker till jobbet så ofta, går runt och kollar och handlar lite.. trots att jag kan hela sortimentet där.. Det känns avslappnande. J brukar himla med ögonen när jag säger att jag ska på dollar och handla. "Vad ska du handla?" är den ständiga frågan och ja, jag vet inte vad jag vill handla, vi behöver sällan något.. utan jag vill bara dit för att komma utanför lägenheten. Haha.

Ska in på IKEA en sväng också, men jag ska endast köpa laptop stöden som fanns i katalogen.. tycker de verkar bra. Och gröna + blå gardiner, annars behöver vi ingenting =) Vill bara slappna av lite.



Mina planerade besök imorgon: H&M, Gina, Vila, Cubus, Monki, bikbok och Ikea.. sedan tror jag att det får vara bra faktiskt ;)


Önska mig lycka till!

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Det ska jag göra :))) tack.

Hihi de är verkligen såå himla goa :D hihi. Blir ju näääästan lite sugen haha.

2010-06-14 | 11:51:30
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback