Bitterfitta number one

Känner mig bakfull antagligen bara för att vi fiskade igår och det blev sent. Kändes som om jag stod vid hamnkanten idag med (vingligt) och jag var helt hundra att jag fortfarande höll i ett fiskespö med fisk på både igår och imorse. (jag har träningsvärk i armarna? haha)
Jag har inte förstått vad folk menat med sjöben, men nu vill jag inte veta hur de är när man står på en båt en hel dag (klarade mig dock otroligt bra i Thailand).

Jag har funderat mycket idag, försökt förstå varför andra ska prata om saker som de inte har något med att göra då de inte vet ens hälften av vad som pågår, försökt förstå de här småstadssyndromet som osar i luften. Jag har försökt förstå varför jag ens vill ha något med det att göra.
Men ja, jag klarar inte riktigt av att grunna på det längre. riktigt irriterad blir jag iaf och som vanligt kikade jag på en sista minuten resa istället. Riktigt billigt och jag vill komma ifrån lite.
Det enda som gör mig glad just nu är att jag och mami ska försöka ta oss till mexico i höst och hälsa på syster och att jag och J♥ försöker planera in en egen resa senare. De kanske kommer dröja, men det tog ju trots allt flera år innan vi tog oss till paradiset och när de väl hände så var det av ren slump.

Jag blir en riktig bitterfitta ibland (who doesn't?) och jag funderar på att sluta snusa, will it be today? Jag sitter med en snus i just nu, men de är den sista jag har.. och nu är frågan om jag ska sluta helt. Ta tag i det eller låta det rinna på ett tag till?
Jag har försökt flera gånger, klarat mig i någon månad men sedan sitter jag där igen och det är nog det som förstör mig lite, att jag inte klarat av det tidigare. Och det värsta är att jag blir en ordentlig bitterfitta.

Vi får se, jag ska iallafall försöka nu.. Nu jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback