Ett lager...

Rensat garderoben.. måste sälja en massa saker. Man använder ju inte allt, och jag antar att det måste rensas lite då och då.. men vissa saker vägrar jag slänga/sälja..

Lagt upp en del saker redan, men resterande två påsarna kommer också samlas här:  Detta säljer jag
Jag skulle bli jätte glad om ni kikade in och ni kanske hittar något ni vill ha? annars kan ni alltid lägga upp en länk i er blogg (om ni har en?) så fler kan hitta det jag säljer.
Jag skulle bli väldigt tacksam iallafall..

Imorgon har jag en uppgift: lägga upp allt jag tror kan säljas HÄR och gå ut och leta efter björkris samt köpa blommor till en midsommarkrans.

Hoppas ni haft en bra tisdag! Imorgon kommer ännu ett nytt avsnitt av the hills.. YEEEEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback