Förbenat

Lyckats hålla mig borta från snusen idag förutom en som jag hittade i väskan (i en dosa såklart), haha. Snacka om att man gör det värre för sig själv?
Gaah, jobbigt är det iallafall.

Ikväll kommer min älskling hem, weeeiii! wunderbar! Och imorgon ska jag hoppa in en snabbis på jobbet. Hade velat kolla på studenten, men skit samma. Känner typ ingen som tar studenten? Im old now!

Det är 4 år sedan jag tog studenten? Vart har tiden tagit vägen? huvva!
Mkt har hänt sedan dess, mycket jobbigt men mkt otroligt bra saker också, tex min älskling!

Nu ska jag nog kolla på Biggest Loser, gubben och systeryster lär komma hem vid 21 tiden.. så bara att vänta :D

Kommentarer
Helena

KICKI!!! Skäms!!! Dålig karaktär ;o) hehe...!! Känner nog inte heller nån som tar studenten hehe... jag rä ju fan 8 jävla år äldre än dom som springer ut idag, jösses...!!

2010-06-04 | 12:44:46
http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback