Inspo

En riktigt TRÅKIG dag, jag mår inge bra, rastlös och vädret gör det inte bättre. Jag kan inte vara i lägenheten och jag kan inte vara hemma. Vet inte vart jag ska vara?

Iallafall så flyr jag till en annan värld när jag känner mig så här, jag flyr till "mitt dröm hem". Kollar efter saker jag gillar och som jag skulle vilja ha i mitt hus. Kommer verkligen inte lägga nå mer pengar i lägenheten nu utan vill tänka framåt. Jag vet vilka träd jag vill ha, och jag har alltid varit extra uppmärksam på badrum.. vet inte riktigt varför. Men badrum är ganska personliga, men samtidigt ett rum som folk gärna lämnar till sist.

Här nedan har jag hittat några badrum som jag gillar endel saker hos.
Tex: älskar flygande skåp, gillar stora handfat som är placerade på skåpen, (inte fula svenska som pekar rakt ut med ett skåp flera decimeter under) älskar när duschen är placerad bakom en glasskiva, takdusch, mörka golv men ljust.. stooor spegel.. mmm.. jag kan hålla på lääänge.



Bilder lånade från Booli inspiration

Kommentarer
Sara ~ Candis

Härliga badrum eller vad :D



SV. Hihi taaackish.

Nej de är ju ludd överallt :P shit de tar ju aldrig slut. Men nu har jag provat att tvätta dom varmare så får vi se om de lägger av, har ju inte tumlare annars hade ju de varit en idé. Vi får införskaffa nya sen helt enkelt :) på svart syns ju hundhåren också :P

2010-06-08 | 21:11:56
http://candis.se
Helena

Va fina badrum :)! Du har samma smak som mej, me like. Ojojoj jag saknar dej!!!! Puss

2010-06-09 | 08:31:23
http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback