Nu börjas det..

Haha jag känner mig lite knäpp i skallen.. men jag har köpt en julklapp idag. Hur underbart är inte det då? Sommaren har inte ens börjat och jag hoppar iväg till affären och köper julklapp? Men samtidigt tänker jag lite så här: just nu har jag lite pengar som jag har å röra mig med, vilket betyder att jag kan spendera lite på saker. Men sedan vid december om jag inte hittat något jobb så kommer pengarna verkligen försvinna snabbt. Och hur snopet känns det inte om man inte kan köpa julklappar?
Så därför börjar jag tidigt. =P

Hm, nu borde jag kanske fortsätta i den här takten så behöver jag inte bry mig i höst om alla julklappar för då är allt redan fixat :D

Kommentarer
Helena

Men Kicki hahaha. En JULKLAPP??? Va fan ;)... hehe... å va äre folk bryr sej i som dom inte ska? Störigt men som sagt: småstadssyndrom, typiskt. Det är det som är skönt me en storstad: man får vara anonym, folk bryr sej inte. Pussss <3

2010-06-03 | 10:00:54
http://luzzis.dinturiel.se
Sara ~ Candis

SV. Hahaha underbart att fler faktiskt är lika klantiga :D känner man inte sig så jäkla iq-befriad haha och förhoppningsvis lär man sig något på vägen också.

2010-06-03 | 14:03:34
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback