Orolig

Jag har haft en orolig natt, vridit och vänt mig. Not good at all. Men varje gång jag vaknade så visste jag att jag inte var ensam och då slappnade jag av ♥

Idag är vi bjudna hem till Hasse och Anna som ska ha en "din och min" aktig fest. De är deras första fest sedan de blev sambos och nu ska de bjuda in sina vänner. (din vänskapskrets och min vänskapskrets- fest)
Ska bli riktigt roligt, men just nu är jag ganska sur och tråkig då de ösregnar ute, och alla kommer inte få plats inne känns det som.
Men vi får se.. Jag ska iallafall inte dricka utan hålla mig lugn och sansad så vi får se hur länge jag står ut med regnet ;)


Jag vet varför jag inte mår bra just nu.. no biggie. Men de är därför jag är arg.. de är därför jag är frustrerad och de är därför jag är så himla besviken, trots att det är 4 år sedan. Jag har precis insett det på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback