Shopping ♥ (bilder)

Jag orkade ju inte ta bilder på sakerna jag köpt igår, och de orkade jag inte riktigt idag heller, men lade ihop de jag hittat (förutom IKEA sakerna, de fick stanna i lägenheten på vägen hem) och tog en extra på mina favoriter..



Många saker blev det allt, men när de ligger i påsar förstår man inte hur mkt det egentligen är  ;)
Allt som införskaffades står här

Och mina favoriter för tillfället är:



Tunika, H&M (älskar spetsdetaljen.. den satt ganska bra också.
Munkjacka, H&M (LOVE! sålt alla mina munkjackor nästan, så det var dags att skaffa nya)
Örhängen, Veromoda (Pärlörhängen i en lila grå nyans)
Skärp, Gina (det ska nog vara ett midjebälte men det skiter jag i och har det över höften iallafall...)
Väska, H&M (önskar jag köpt en sådan för så länge sedan ist.)♥
Duschcreme, H&M (Coconut & Lime, doftar underbart! Utlandet!)

Jag gillar att shoppa ensam för annars måste jag alltid förklara att jag ALDRIG testar kläderna jag köper förutom när det gäller jeans, byxor (nederdelar) och skor. (ibland testar jag dock, och då kommer jag aldrig hem med så här mkt) Jag hatar nämligen omklädningsrum, hatar speglarna, belysningen suger och jag mår alltid lite sämre efter ett besök i provhytten. Och när jag shoppar för mig själv så plockar jag på mig det jag gillar, ställer mig framför en spegel i butiken och ögonmåttar det jag håller fram och det fungerade väldigt bra idag. allt kommer användas ;)

(VÄLDIGT stolt då jag köpte en klänning som faktiskt tror att jag kommer använda också, de är de lila byltet i mitten av första bilden.. weeeei, bara solen kommer fram så)

Nu sooooooova


Kommentarer
Sara ~ Candis

Såg ut att vara en härlig shopping :D det gråa tunikan från H&M har jag i vitt :D



SV. Visst är de härligt och kladda på och man känner sig ju så fräsh efteråt också :D

Hehe njaaaa, de brukar inte hända ofta faktiskt, men nu har hans kompis skaffat båt så nu kommer de nog bli oftare skulle jag tro :)

2010-06-16 | 12:00:41
http://candis.se
Alisa

Fin fina grejer du fick med dig!:D LOVE SHOPPING!:)

2010-06-16 | 14:58:12
http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback