Tierd

NU har jag lyckats vara uppe längre än beräknat igen, otroligt onödigt. Men hoppas på att jag får en sovmorgon imorrn. =P
Måste vända tillbaka dagsrytmen igen men känns inte så viktigt när inte de riktigt är något som kräver det? Dock har jag lite panik för hösten, vad kommer hända? Vad kommer jag göra så att det händer? Känner mig ganska velig då de inte finns några jobb här typ? Men jag har mitt hem här.. gaah. Björnrike i vinter igen kanske? Det är ett bra jobb, men jag vill bannemig ha var 4:e helg ledigt precis som förra året.
För då har man något att se fram emot iallfall, att vara ledig när alla andra är lediga =P

Lite trött på att folk ska börja snacka så fort de händer något här? Visst att man kan ställa frågor, men är det inte bäst att fråga den de gäller? Är de inte egentligen bäst att hålla tyst och se vad som kommer ske? Det blir ju bara värre när folk lägger näsan i blöt? Fast ja, jag är inte bättre. Men jag blir fan less när folk gör de åt mig så därför försöker jag blir bättre på det och de flesta borde också försöka bli bättre med det?
Eller?

Hade ett litet psykologsnack med mig själv i bilen idag, jag brukar ha det ibland, jag vet vilka frågor som kommer komma, vilka svar jag kan vänta mig och att de som blir sagt aldrig tar sig vidare om inte jag väljer att yttra dem. Dock känns det otroligt skönt att säga vissa saker högt. Även om den personen inte finns längre så är det otroligt skönt att säga det till sig själv.
(Ja jag är lite konstig ibland, men ni kan ju testa själv.. börja med små hemligheter, sedan bara bygga vidare)

Idag hade vi ett litet firande för min tremänning som tagit studenten, men som tur var så påminde mamma mig om det för annars hade jag missat det, då jag har ett minne som en guldfisk.
(Vilket leder till att jag blir skit sur på mig sj som jag tar ut på andra)

Hittade ett jätte snyggt SNÖ armband för några veckor sedan som vi gav henne i studentpresent, och jag älskar SNÖ smycken, jag vill ha alla själv. Dock hittade jag ett annat som var riktigt snyggt, dock kostade det 500 och då skulle jag aldrig våga använda de (för spännet var inte de mest stabila jag sett)

Grattis Jullan till studenten =)

BTW:

Att sluta snusa är inget jag rekomenderar någon, man blir som en öm tå, och sur och tvär.. pms x 1000. aaaaagh!
Men de ska bli skönt att inte vara broende av ngt längre, och att äntligen få lite extra cash i plånboken :P
Jag blir som en tjurig kossa... känner mig som en kossa, beter mig som en kossa, kanske även tänker som en kossa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback