When in Rome


Jag tyckte:

Jag tyckte personligen att denna romantiska komedi kunde ha spelat mer på det komiska inslagen. Jag fann mig själv garva till vissa delar av filmen, men samtidigt så lockade den inte mitt intresse.
Den är ganska förutsägbar, men vissa delar i filmen är lite unika och ganska roliga. Kristen Bell förknippar jag med riktiga komedier, och tyvärr når denna inte så högt.


Handling:

Beth (Kristen Bell) är en ung, ambitiös "New York-bo" som har otur i kärlek. Men på en virvlande resa till Rom stjäl hon impulsivt några mynt från fontän och blir sedan förföljd av en rad friare. Hur ska hon bryta förtrollningen?



(Josh Duhamel & Kristen Bell spelar huvudrollerna i filmen)



Betyg:

Jag känner mig lite kinkig och i behov av en bra film, tyvärr tyckte jag inte denna passade mig och därför får den:

♥♥ / 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback