Cougar Town

Gud jag skrattade nästan ihjäl mig. Fan vad Cox är rolig! Jag ger den serien tusen tummar up! haha. Man kan känna igen sig och man kan tänka sig in i sådana situationer och jag säger bara det: detta är en serie som kommer förgylla hela veckan.

Jag var uppe till tolvslaget igår: EMELIE FYLLER ÅR IDAG!  Så jag var tvungen att vara uppe så jag kunde skicka ett grattismeddelande.
Stackaren jobbar idag till 13 men efter det är hon ledig ;) och hon är ledig imorgon också dessutom. hehe. Bara att sätta igång ;)

Vaknade kvart i 8 imorse och fick ett sådant shopping sug! Jag måste köpa crockers nya jeans! Måste måste måste. Så jag låg och funderade vart det var smartast att åka: Östersund, Sundsvall, Bollnäs, Mora eller Borlänge.
Favoriterna är: Borlänge (kupolen!) Östersund (gamla domushuset är nytt och frächt med alla mina favvo butiker) Sundsvall (Birsta city med IKEA vägg-i-vägg, dessutom kan man åka till stan om man inte hittar de man vill i BC) Men jag kunde inte bestämma mig och jag kände mig inte så pigg att ja kunde köra själv.. och hostan började på en gång.. så jag lyssnade på Js andetag och somnade om till nu typ. Gillar inte att känna mig kraftlös.

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Var de dom du försökte spana in på JC???? Lär kika jag med :D behöver verkligen ett par nya jeans nu. De senaste, tighta jeansen jag köpte var för ca 2-3 år sedan haha.

2010-03-03 | 14:08:21
http://candis.se
Sara ~ Candis

SV. Ja de rosa såg riktigt snygga ut :D och de var ju inte fasligt dyra heller. Avskyr att prova jeans, älskar dom och ofta passar de skitbra, men mina små höfter gör att jag inte får igen fanskapen :P haha. PROBLEEEM!

2010-03-03 | 15:21:08
http://candis.se
Sara ~ Candis

SV. Nej tar man en större storlek så blir det ju luftigt och slappt :P no fun. Köper bara med stretch hehe precis som du :D

Ja egentligen borde varje butik ha webbshop för de som har långt dit. Håller med!

2010-03-03 | 16:18:25
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback