Cupcake by H&M

H&M har verkligen lyckats få mig på gottishumör, såg dem först hos Sara och blev riktigt glad när jag hittade dem på stan idag med mor.
Deras nya läppglans "Cupcake" är väldigt frestande.
De kommer i små söta förpackningar och doften känns somrig utan det sura inslaget som en del billiga läppglans har. Tummen upp för det!
Lipglosset sitter i toppen av förpackningen och det gillar jag, det är oväntat, man tror ju alltid att det ska vara i bottnen.
Lekte lite med kameran när jag kom hem och lyckades hitta en inställning som letar fram eget fokus och jag gillar bilderna som skapades. vad tycker ni?



  

"Smakerna" på de små dessa små cupcakes är: raspberry, strawberry och vanilla.
De kostar 19:50 kr och säljs såklart på H&M.

Visst livar de upp stämningen lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback