Did you hear about the Morgans?

Igår kollade jag på "Did you hear about the Morgans?" eller "Har du hört ryktet om Morgans?" som är den svenska titeln.

Makarna Morgans äktenskap är på väg att ta slut. Paul ( Hugh Grant ) har bedragit Meryl ( Sarah Jessica Parker ) vilket har lett till att Paul nu mer bor på hotell i N Y. Paul försöker vinna tillbaka Meryl genom att köpa presenter och bjuda ut henne på middag.
Efter middagen, på vägen hem, råkar de bevittna ett mord, då de är de enda vittnena och mördaren såg dem så hamnar de i vittnesskydds programmet.
Makarna får därför flytta till Wyoming och försöka låtsas vara makarna Fosters från Chicago.
Men vad händer när mördaren får reda på vart de håller hus?


Jag gillade filmen, den var inte lika rolig som jag trott att den skulle vara, men jag rekomenderar den gärna. Hugh Grant är som alltid charmig men samtidigt lite klumpig. Sarah Jessica Parker har sitt välkända skri som kommer fram lite då och då, vilket får en att dra på smilbanden bara det.

Filmen får ett lågt betyg utav mig, gillade den men jag vill gärna bli hänförd, förälskad och överväldigad. Och tyvärr blev jag inte det.



Betyg:

♥♥♥ / 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback