En sak bara..

Hehe.. börjar komma in i andra andningen just nu. Kan bero på att jag verkligen inte vill sova och slösa bort 9 timmar på sömn på min fritid ;)

Idag när jag kom hem från jobbet, ca kvart över 6 (blev en lite länge dag än vad det brukar) så bjöd mamma på en underbar middag, nämligen älgkött. yummy! Och under middagen mös vi framför en film. Nämligen morden i midsomer :} Hehe, jag gillar verkligen Barnaby, han är så klurig.
Efter filmen sprang jag upp till mitt rum och varit helt försjunken i olika designtips och sedan helt inne i min ljudbok. Och nu har klockan blivit jätte mycket? Hur gick det till?

Iallafall så tänkte jag bara visa min senaste idé. Jag tjatade om att jag ville ha ett skrivbord för några veckor sedan, så igår fixade jag ett litet skrivbord till mig själv. Förstår inte varför jag inte kom på att jag kunde använda det här bordet för flera månader sedan? Aja iallafall så ville jag dela min förtjusning med er:



Visst är det ett sött litet bord? :} tror att det är ett sådant där "sidobord" egentligen, men jag har ju ingen stor dator så det funkar bra. Och jag sitter ganska bra i den gamla köks stolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback