Fcuk!

Hehe ja, stavfelet är medvetet!

Igår gick jag till sängs runt nio, jag var helt slutkörd, tror jag har ett virus i kroppen eller någonting. Kände mig svimmfärdig och bitter på jobbet på lördagen och igår var jag helt död i kroppen. Och när jag låg där med min ljudbok så upptäckte jag att min ipod startade om sig efter cirka 5 sekunders spelande. Trodde först att det endast var något fel med det kapitlet, att det var en bugg eller något, men varenda gång jag försökte lyssna så gav den upp. Plopp sa det bara!

Jag blev skit sur, tänkte att det var inte rättvist och gick direkt in på tradera för att hitta en ny mp3 spelare så jag får lyssna på mina älskade ljudböcker. Men hittade ingen som föll mig i smaken.
Idag hade jag en skit trist bilresa till och från jobbet.. putandes med läppen och allt. Men nu när jag kom hem så tog envisheten ett järngrepp och jag tänker inte spendera mer pengar på en mp3 än vad jag gjorde på denna. Så nu har jag suttit och försökt uppdatera drivrutiner etc men allt löste sig som tur var när jag formaterade enheten. PUH!
Snacka om att jag älskar den just nu när den fungerar! WEEI!

Så nu ska jag överge grabbarna som ligger i soffan och gå o lägga mig, klev upp vid 6 tiden så jag förtjänar sömn.

Imorgon ska jag och J nog åka till Östersund igen ( 3:e gången sedan februari, åkt mer nu än vad jag gjort på 3 år) Han ska kolla på en bil som han funderar på att köpa och jag ska försöka locka in honom och kolla på tapeter så han förstår vad jag menar.. men jag tror att han inte gärna vill släppa den röda färgen.
JA jag gillar den röda färgen, när det är mörkt ute, då blir vårt vardagsrum som en biosalong.. Men på dagarna.. usch.. me dont like.

Annars så blir det bara mat shopping på willys ( lite smart får man vara allt! ), men jag har som tur är inte spenderar byxorna på mig längre. Köpt det jag ville köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback