Fredagen den tolfte

Jag vaknade på världens bästa sätt i morse! Vaknade helt själv utan väckarklockan och solen sken in i sovrummet. UNDERBART!
Det bästa var nog att jag trodde att klockan var 08:53 när jag klev upp, men sedan när jag kom tillbaka och kollade på klockan ett tag senare så var klockan fortfarande tio i nio. Hur underbart är inte det när det känns som om man vunnit tid, precis som om tiden stannat??

Iallfall så startade jag dagen med att åka till Björnrike och åkte snowboard. Maud (som jag jobbar med) följde med ut i backarna. Jag är riktigt nöjd med mina nya snowboard skor som jag köpte för någon dag sedan, de var underbara! Dock var jag tvungen att korta av bindningarna annars kändes det som om foten for lös i bindningen och jag hade ingen lust med att falla handlöst.

Vi var tyvärr inte ute så länge då solen gick i moln och då blev det riktigt kallt när man vant sig med solens värme. Så jag bestämde mig att det var tillräckligt och åkte till S istället.

När jag kom till S så fann jag en lite bakfull J i soffläge. Hehe. Jobbigt när man inser att man inte är 18 längre, inte sant?

Dagen har spenderats med inget alls, känns skönt då jag varit svimmfärdig på eftermiddagen, antar att kroppen blev förbluffad av att få friskluft istället för att bara jobba.

Nu ska jag fortsätta klura lite med en ny design. Börjar hitta lite roliga saker i PS.. dock känns det lite väl att ta blommor etc men jag kommer kanske inte bli klar förens sommaren heller, i den farten jag har nu.

Tänkte ta lite snowboard bilder men upptäckte att jag glömt kameran i S. Otroligt onödigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback