I feel like..



I feel like garbage.. kasst rent ut sagt. Vaknade 8 och då blev jag förbannad på mig själv att jag inte klarade av att sova längre när jag verkligen behöver det. Men jag vände mig om och efter att ha lyssnat på ljudboken en stund så drömde jag konstiga drömmar. Jag drömde att J kom hem och han hade en lustig pälsjacka på sig som jag skrattade gott åt och jag var med i OS. När jag väl vaknade vid 11 tiden igen så hade jag fått ett sms från Stefan (som J åkte till Nice med) som informerade mig om att J's jacka blivit stulen så telefon och hemnyckeln var borta!
Självklart var det inte vilken jacka som hellst heller, utan peak performance jackan som J fick i julklapp av mig, som jag verkligen ansträngde mig för att hålla hemlig för honom. SKIT! Detta är andra julklappen från mig till J som det har gått åt helvete med! Antar att detta betyder att jag aldrig mer ska ge J någon julklapp. Stackars J.
Men som tur är så är det bara materiella ting, tur att inte J försvann säger jag. Då hade jag gått under.


Kommentarer
Sara ~ Candis

Söt du är :D



SV. Haha jaaa de är nåt med hur mycket routern streamar eller nåt och efter andra reklamen på spotify så lägger det av haha. Nu har jag inte haft problem alls i princip :)



Jo det tycker jag med, dock vill ingen köpa då så de blir ju negativt åt de andra hållet om man ändå vill hålla på lika mycket som innan fast få mer för det.

Jo det är verkligen irriterande, speciellt när det står att man måste ha tid att sitta om de ska beställa en design :( och andra får ju vänta. De 12 som står på kö nu har ju fått vänta ännu längre nu bara för att några är sega på att svara tyvärr och det har jag även på pekat för de som jag håller på med nu, men tyvärr så går det inte in =// ett mail om dagen funkar jusom inte. Känner mig sjukt jävla less :P

2010-03-01 | 22:19:23
http://candis.se
Sandra

Dom där pillrerna är fettförbränningspiller. Jag tog dom i nån vecka (fuskade dock) Men gick inte ner i vikt så slutade, & det visade sig sen att jag var gravid i 4e månaden, därav ingen vikt nedgång. Barnet var sjukt & jag födde ut det i 5e månaden. & gick då ner till min normalvikt på en gång. Så nu är magen helt borta & jag tänkte jag skulle börja bygga muskler ist eftersom att jag inte behöver förlora fler kilon. Så därför har min man köpt proteinpulver. Men har inte riktigt kommit igång med träningen (började igår) så har inte börjat med pulvret än, eftersom att man ska ha fått igång musklerna & mosat dom riktigt, för annars är inte pulvret till nån nytta. Men imorgon gissar jag på att jag har träningsvärk lite här & där, så då är det bara att köra igång :) pulver så många ggr om dagen som jag hinner. Kommer inte byta matvanor då jag aldrig gått upp av att äta som en häst. & skulle aldrig klara av att leva ett nyttigt liv. Så jag fortsätter precis som vanligt bara att jag lägger till 1-1½ timmes träning varje dag. Så man blir inte fit av vaken piller eller pulver, det är en jäkla massa träning som gäller. Men vill man ha hjälp på traven att gå ner i vikt så är det fettbränningspiller som gäller eller proteinpulver om man vill bygga muskler ist :) Vet inte om det här var till nån hjälp :p Haha, men lycka till iaf :)

2010-03-02 | 13:56:21
http://sandraohstrom.blogg.se/
Sandra

Men precis.. Enligt min man så är det här pulvret bra :) Han är gammal kroppsbyggare & har testat både det ena & det andra. Man lär lägga ut lite pengar på pulver också. För ju billigare det är detso sämre är det också. Men ja, annars kan du som sagt vänta och se när jag kört ett tag om det ger några bra resultat :)

2010-03-02 | 17:44:27
http://sandraohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback