I want really bad

Hittade en ny BUS produkt idag, ( Brun Utan Sol) den heter Rich Silken Chocolate Tinted Self Tan och är från märket Vita Liberata.
Denna produkt skall vara riktigt bra, den varar upp till 7 dagar, den luktar inte och torkar på en gång. Dessutom är den mörk i färgen redan när man applicerar den på kroppen så att man ser vart man har smörjt in sig.
Man ska helst använda appliceringsvanten som man får köpa separat och den kostar ca 79 kr.

Rich silken chocolate tinted self tan kostar runt 295 kronor.

Den SKA jag testa, en BUS produkt som inte luktar och som torkar på en gång? det är en höjdare! Den ska dessutom inte färga av sig, de är också otroligt bra.

Kommentarer
Melissa

Sv: Hej, den kommer från H&M.

Tror dock att den är slutsåld på webshopen, men kanske kommit in igen :) Annars kommer den nog i butik om någon månad eller så ;)



Jag har den där BUSen :)

Den luktar lite faktiskt, men jag tycker den är mycket mycket bättre än alla andra.

2010-03-13 | 22:02:13
http://melissas.se
Anonym

sv: Ja gör så :)!



Haha ja, dom luktar hemskt, jag får alltid typ spyreflex när jag känner doften.

Men när jag hade den här så luktade inget, bara lite du vet i armvecken där man lätt blir svettig eller när man duschar.

Men annars så tycker jag att den är så gott som doftfri.

Aaa, jag har vanten också, den luktade ganska illa, så jag kan rekomendera att tvätta den innan, haha.

Men jag fick det jämnt och man måste nog ha den för jag provade lite utan den och då fick jag fläckar på handflatan haha.

2010-03-13 | 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback