Östersund, 24 mars

Idag åkte jag och mamma på en liten dags utflykt till Östersund. Mamma har inte varit där på jätte länge och jag tackar aldrig nej till lite quality time med mamma och inte heller shopping för den delen.
Vi släppte av Tussi hos mormor för dagen då vi inte vill att hon ska ha tråkigt i bilen och gillar inte tanken att hon ska ligga i bilen i ett parkeringshus.
Vid tio tiden kom vi fram till Ösd och strosade på en gång in på gina tricot. Mamma hittade en fin somrig skjorta på en gång och bjöd mig på ett par stora örhängen, tack!
Vi spenderade nästan två timmar med att gå runt i affärerna innan vi gick på den japanska restaurangen vid busstorget och åt lunch. Riktigt mumsigt.

Vid 2 tiden hade vi handlat allt vi skulle köpa och lite till och det var riktigt skönt att vända hemåt igen. Tussi väntade glatt innanför dörren hos mormor och ville verkligen följa med hem igen, hon nästan pratade med oss, ni skulle bara ha hört henne.
Älskar verkligen den hunden, gammelmomma.



Några av mina fynd:

Två sjalar från indiska
Döskalle linne från H&M
Crocker pep jeans från JC
Shorts från Cubus

Utöver detta så köpte jag en stickad tunika och två par leggings från H&M
Lääängtar verkligen till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback