Snart.. Eclipse!

Åh jag hoppas att tiden kan gå LIIIITE fortare så att vi alla kan njuta av den tredje filmen i Twilight berättelsen.
Eclipse (Ljudet av ditt hjärta) är planerad att ha biopremiär den 30 juni 2010 och jag hoppas att det blir som beräknat.
SPÄNNANDE! Nu när jag såg trailern så är jag VÄLDIGT sugen på att läsa om böckerna (läs lyssna) men jag ska läsa alla harry potter böckerna först, men sedan, sedan mina vänner är det dags att dreggla sig igenom hela twilight serien igen (för 6 gången, kan dem snart utantill)

Kolla kolla kolla vad underbar denna film verkar bli:


Kommentarer
Melissa

sv: Nej det är det ju inte ;)!

2010-03-14 | 08:44:23
http://melissas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback