Suck

Igår kom jag hem till en utmattad J och en tok stökig lägehet, idag när jag vaknade var lägenheten fortfarande lika stökig och J hade åkt på fiske. Först tänkte jag stänga in mig i sovrummet tills J kom hem så att han fick städa undan.. som han sagt igår att han skulle göra. Men jag orkar inte sitta inne i sovrummet och vänta. Och jag insåg att det kunde dröja väldigt länge innan han skulle komma hem så nu har jag dammsugit och torkat det mesta av lägenheten och slängt ut 3 påsar sopor utanför dörren som han får ta hand om och åkt och pantat. NU känns det bättre. Men nu återstår köket.. suck. Hatar att städa köket, vet inte varför. Men HATAR att städa köket =P

När jag är klar får ni se före och efter så förstår ni vad jag sysslat med hela dagen. Imorgon SKA jag bada!!

Grattis till Boij och Madde som fick sitt första barn igår. En liten flicka som jag hoppas ska heta Julia =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback