Underbara Söndag

Hej hej hallå!

För en gångs skull har jag en underbar söndag, detta är nämligen den andra söndagen jag är ledig sedan slutet av november. Det ni!
Och jag måste erkänna att jag stor njuter av det. Otroligt glad över att Marie bytte sin lediga söndag mot min lediga lördag.

Idag har jag inte gjort så mycket dock. Vaknade halv 7 av att det ringde på dörren, då kom jag på att J skulle åka på fisketävling.. men de skulle ju åka klockan halv 8? Just ju, förbaskade sommar tid!
Men J kom iväg någorlunda snabbt, och jag somnade om igen.

Idag har jag bytt gardiner (ja.. julgardinerna åkte nu) och putsat fönstren. Men jag har inte varit helt fokuserat utan har kollat på två filmer under tiden också. Så egentligen borde jag ha hunnit städa hela lägenheten vid det här laget men jag har bara hunnit med fönstren.

Just nu så har jag en utmattad och förkyld J bredvid mig i soffan, de vann tävlingen och nu ligger han och sover lite. Men man kan inte göra annat än att förstå honom, han är förkyld men orkade ändå tävla. Det är bra gjort tycker jag.


Grattis till Sara förresten som fyller 25 år idag, ja må hon leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback