Bakom

"Bakom mina solglasögon kan ja va mig själv" och bla bla bla..
Hittade nya pilotbrillor i veckan, 30 kr... fyller på mitt lager lite =)



Japp jag vet att jag lämnade UVlappen kvar på brillorna, men nu har jag tagit bort den.

Imorgon ska jag och mami åka till Hudiksvall och testa fiskelyckan, de hade varit ett hundra tal där i helgen, så nu kanske de har kommit in till hamnen? I hope so. Roligt att fiska strömming, för man behöver inte hålla på och böka med bete och man kan få upp till 5 strömmingar per kast :D
Haha.. illa.. jag börjar prata fiske.. trodde jag aldrig

På bilden ser ni också min oootroooligt fula lugg som blev när jag var till frissan, där är den någorlunda.. men när jag vaknar ser jag ut som stig helmer och den vägrar ge med sig utan en hård fight.

Kommentarer
mor

Märks att du bor tills med en fiskare. Det påverkar;O)

2010-05-24 | 07:50:56
Helena

Har du färgat håret eller ser det bara ut så? Du är hur som helst gorgeous som alltid :). 4 veckor darling!! Puss <3

2010-05-24 | 08:51:24
http://luzzis.dinturiel.se
Helena

Sv: Ne nu har ingen sagt det direkt men det tjatades om det me mej å André å det brukar tjatas om det så fort jag gillar nån. "Åh du är kär". För helvete!



Ska bli jääättekuuuul att ses!!!! Hoppas verkligen det är bra väder så vi kan picknicka :).



Hehe ja jag kan ha dej som provdocka :-p... måste dock stanna här först för att få in mer träning å så å sen gå grundutbildningen å förhoppningsvis bli godkänd :). Sen äre bara att tuta å köra hehe.



PUSS!!!

2010-05-24 | 09:19:01
http://luzzis.dinturiel.se
Sara ~ Candis

SV. Ja det är de verkligen. Vi har inte velat köpa en eftersom jag inte har jobb än. Men samtidigt kostar våran skitbil oss en hel massa i service, nya bromsar mm mm. Så vi kommer nog tjäna på det i längden så :)



:D spännandeee hihi. Ska bli skönt att bli ljusare!

2010-05-24 | 23:00:33
http://candis.se
Helena

Sv: Jaa gärna ;). Får se hur lång tid det tar inna jag är klar hehe... men du, jag kan LOVA dej att har du en ggn testat body combat så är du fast sen. Tänk dej själv att få va en superhero en timme lixom å fly verkligheten å banka SKITEN ur dina fiender ;o).



Mer bilder i bloggen? I din eller min? Hehe...



Pusseluss <3

2010-05-25 | 09:03:18
http://luzzis.dinturiel.se
Helena

Sv: Jaa det är det bästa som finns, fan jag döör!!!

Jag har automatiskt överföring för tjejen på Swedbank sa till mej att det skulle kosta att göra det manuellt (kostar att göra det automatiskt oxå) å det skulle ta längre tid att få pengarna bla bla. Å jag skulle få en kod från danska Swedbank till deras internetbank men jag har aldrig sett röken av den koden. idioter hehe

2010-05-25 | 12:01:08
http://luzzis.dinturiel.se
Helena

SV: Ja visst äre hemskt :'(? Gamla stackars människor, fyy.



Haha nee jag gillar inte bilder på mej själv :-p... är så kass på att ta dom framför allt ;). Men andra bilder, visst kan jag ordna det hihi..



Puss!!

2010-05-25 | 12:02:44
http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback