Bloggtips:

Nu tänkte jag ge ett bloggtips då jag är fascinerad, inspirerad och helt såld på denna bloggare. Nämligen: Alisa Gonzalez

Alisa bloggar på ett personligt sätt men ändå inte privat, hennes inlägg är intressanta och absolut hennes senaste idé: att visa live när hon lagar mat.
Hon är charmig och bjuder på sig själv och påminner om personerna som jag har runt mig i mitt liv. En underbar tjej som är inspirerande helt enkelt.

Jag tycker att ni kan gå in på hennes blogg och kolla på hennes matlagningsprogram, absolut om ni inte vet vad ni ska göra till middag!

En hyllning till Alisa!




Kommentarer
Sara ~ Candis

Alisa är en riktig goding :)



SV. Yes vi har balkong i sovrummet :) alltså man går genom sovrummet för att komma dit. Wierd men mysigt hihi. Ja de är riktigt skönt med ett lugnt område efter att ha bott i "ghettot" hehe.

2010-05-08 | 16:07:26
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback